TENTATIF MAJLIS PERKAHWINAN PERLU ATAU TIDAK?


Hi semua! Seperti yang admin pernah share dalam post sebelum ini, tentative perkahwinan adalah salah satu perkara yang wajib ada untuk memastikan kelancaran majlis. Tentatif ini bertujuan supaya setiap ahli keluarga yang membantu serta tetamu yang hadir akan faham dengan perjalanan majlis dan dapat memberikan kerjasama untuk membantu kelancaran majlis. Selama admin menghadiri majlis-majlis perkahwinan, ramai yang memahami perjalanan majlis ini namun masih ada juga yang tidak memahami atau terlupa untuk menyediakan tentative ini sehingga terpinga tentang apa yang perlu dilakukan.

Oleh kerana ada yang masih keliru dengan penyusunan perjalanan majlis, hari ini admin amat berbesar hati untuk berkongsi tentative asas kebiasaan majlis perkahwinan dijalankan. Harap pasangan pengantin kita lepas ini boleh mengatur majlis anda dengan lebih baik dan tenang.
:
Hubungi kami di :
Instagram - @ssphotom

:
Jangan lupa Follow Facebook : smartshoot.my untuk dapatkan lebih banyak tips berkaitan dengan majlis perkahwinan dan pakej-pakej perkahwinan dengan harga berbaloi-baloi!
:






Comments